Utelåst!

Hejsan! Hahah gjorde en jävligt kul sak nu ikväll, jag låste ut mig ^^  Följde nämligen med A till tunnelbanestationen och sen så när jag var på väg hem igen och var utanför huset så märkte jag att jag varken hade mobil eller nyklar med mig..så fick ställa mig och kasta sten på vardagsrumsförnstret men ingen kom och öppnade för pappa var tydligen inte hemma...så fick fråga en ung tjej om jag kunde få låna hennes mobil för att jag var utelåst men självklart när man som mest behöver få tag på någon så är det upptaget till alla alternativ förutom Matilda som jag fick tag på. Men kom på sen att hennes port var ju också låst och att jag inte hade sagt att hon skulle gå ner och möta mig så då hade jag ju inte kunnat komma hem till henne heller, så skulle gå och kolla om ytterdörren mot förmodan var öppen och som tur var så hade V ( min granne ) ställt upp den för att pappa hade pratat med henne om att jag var ute låst^^  Så travade upp till henne och plingade på hennes dörr och så fick jag mina nycklar...Haha förstår inte hur jag lyckas? xP Aja lite kul var det iaf ;D

Imorgon så blir det skola och sen så ska jag till stan med Matilda och titta på lite kläder som jag önskar mig, strl och sånt.

Är jätte trött, får skriva imorgon ist...
Ha det så bra! sov gott!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0