vill ha!

Sådär nu har jag hittat några små saker, inte mycket men lite iaf ; )



Haha trosorna är ju bara ett måste!; )



Har även fått beslutsångest. Vet inte vilket av färgkombinationerna som är snyggast. Vad tycker ni?

image123image124image125


Så, nu får ni ta och kommentera och säga vad ni tycker! ; )




Ska snart börja att göra mig iordning för ikväll så är det fotbollsmöte. Åker med pappa så att vi ska vara där 45 min innan själva mötet börjar för att tränarna skulle träffas innan och snacka ihop sig tydligen, så får väll sitta och lyssna på musik eller något. Orkar nämligen inte åka buss så som jag mår just nu, jag vet jag kanske är lat men ändå, är man sjuk så är man sjuk. ^^

Kanske skriver lite senare om jag har lite tid och ork över.
Ha det grejtans! BYE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt klänning (:
Svar: tackar så mycket för tipset, har inte hunnit kolla in på stadium än men klart jag ska (:

2007-11-20 @ 17:19:13
Postat av: Karoline

Helt klart svart och guld! Det håller alltid, man tröttnar lixom inte :)

2007-11-20 @ 19:12:27
Postat av: Anna svarar till Karoline

Håller nog oxå på svart och guld, precis som du skrev så tröttnar man aldrig;)

2007-11-20 @ 21:21:19
URL: http://annnnnnas.blogg.se
Postat av: Anonym

den svarta. Helt klart snyggast
:P

2007-11-20 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0