.-.

Hej allesammans!
Efter skolan följde Fia med mig till Skärholmen och jag köppte skor och så delade vi på ett tvåpack med knästrumpor, kännde att jag bara ville ha ett par just nu; )
Det blev de skorna som jag la ut en bild på igår. Dom är ganska höga så det är lite svårare att gå men det lär man sig nog med tiden; ) Tyckte att dom inte var så snygga när jag såg dom i affären först med sen när jag slängde på mig ett par leggings och knästrumpor under så blev det ju skitsnyggt!!
 Vad tycker ni?

Efter det så åkte vi hem till fia och gick och hyrde film och köppte ett kilo godis. 

 Mums!

Åt sen middag, tacos. Sen så blev det filmtajm, hyrde två filmer Dreamgirls och Freedom Writers.
Åh, tänk att få vara med i en film som Dreamgirls. Fatta va kul och underbart det skulle vara. Älskar att sjunga så det skulle ju passa mig perfekt (A)
Haha, får väll nöja mig med att jag kom med på cabarén i skolan som vi ska arbeta med under nästa veckas elevensvalvecka då jag har valt musik. 

Ska loda lite till nu med en nyduschad Fia =D
          Fick grymt gröna ögon på sista bilden, vet inte vad dom tog åt sig^^^

Imorgon så blir det att träffa Matilda några timmar och sen så tar jag resten av dagen som kommer.
Ska sova lite snart tror jag.

Ha det så bra, skriver imorgon igen..
Sussi luss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0