halloj i stugan!

Började dagen med att vakna kl 8.30 av att Fia fick sms. Låg kvar en stund i sängen och sen så blev det frukosttajm! Gjorde sen iordning oss och sen så drog jag hem och städade lite i mitt rum. Efter det så träffade jag Matilda utanför Åhléns i Fridhemsplan och gick runt och kollade lite där sen så drog vi vidare till hötorget och nu är jag hemma igen=D

Hela tjocka släkten kommer hit idag för att fira lilla mamsen. Det blir "släktmiddag" och tårta. No tårta for me! inte för att jag bantar eller så det är bara att jag aldrig har tyckt om det...=)

Ska dra vidare sen när tjocka släkten har dragit till Bromma och träffa Moa, hennes pojkvän och hans kompisar. Skoj skoj skoj!^^

Kanske skriver senare beroende på om jag sover hemma eller borta. Om inte så får ni ha en fortsatt trevlig lördag!

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0