Hej!

Har tänkt länge att jag skulle skaffa en blogg men har inte riktigt kännt att jag har haft tid. Nu när jag har fått en egen laptop så vafan tänkte jag det är ju bara att bli medlem, att blogga kanske är skitkul?


Tänkte börja med att skriva om en sak som har hållt stämningen i skolan idag väldigt låg.
Nämligen det som hände i lördags här på kungsholmen, misshandeln som sedan ledde till att killen som bara va 16 år skulle ha fyllt 17 igår dör.
Kan inte förstå att människor kan göra något sånt? Vart har deras moral tagit vägen?
Tycker bara så synd och lider med alla hans närmaste anhöriga och hans vänner. Blir så jäkla arg när jag tänker på vad som har hänt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0