Lista

Tillbaks igen;  )

Tog en liten lista med frågor från Beckas blogg

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Lite kanske
Hur tidigt stiger du upp? Runt 7 om det inte är sovmorgon då blir det senare; )
Vem/vilka vet mest om dig? Alla vänner och hela tjocka släckten
Gillar du att slåss? Nej, varför skulle jag det? helt onödigt!
Vad ska du göra ikväll? Ska dra mig ut e liten stund och träffa Matilda.
När var du senast full? I sommras, något som jag ångrar.
Har du utländska föräldrar? Nej, svennefamilj var det här!
Var har du ont? I halsen, har haft det pendlande i över en måndag nu.
Är du bra på att måla? Hyffsad, tycker det är ruligt i alla fall^^
Vem kramade du senast? Micke
Vad längtar du till? Ingen aning, min födelsedag kanske? (14 nov)
Favoritalkohol? Cider, men dricker inte längre så. Har lärt mig av mitt misstag.
Vad heter dina husdjur?  Jojje haha xD
Har du körkort? Nej
Favoritgodis? Lösvikt.
Morgon- eller nattmänniska?  Både och, är bäst på att väcka kompisar speciellt Nellsson xP
Sparare eller slösare? Sparare med mina egna pengar, och slösare med mamma och pappas ^^
Har du några homosexuella vänner? Ja
Bio eller promenad? både och på den.

Det var det! Ska ut och träffa Matilda utan för café russin nu. Skriver som sagt senare.

Bye bye! kommentera gärna alla innlägg!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0