Regn -.-

Hej igen!
Kom precis hem från träningen och är helt dyngsur och kall som en isbit.
Var ute sammanlagt ungefär 2 timmar i spöregnet så när träningen väl var färdig så kunde man ha trott att jag hade badat =P

Har no-prov imorgon och jag kan säga med handen på hjärtat att jag knappt förstår vad det handlar om igentligen, allting är bara så luddigt och svårt men nu när jag har läst igenom det så förstår jag faktiskt vad det mesta handlar om...Tänk om man skulle kunna få bätte resultat än G! =D Iofs så är det bara ett läxförhör så vi får väll se, hoppas på det bästa ^^   Måste plugga vidare nu så jag verkligen kan allt och sen så ska jag nog sova lite ^^

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0