Söndag

hej igen!
Kom precis hem från barnvaktningen av Stina, hon är ju bara för söt!
Hjälpte henne att äta lite sen blev det lite leka med Anna skojj och sen så blev det sovdags.
Hon somnade som en liten ängel i min famn med vällingsflaskan i handen. Passade då på att göra lite engelska när hon hade somnat. 
                                          Matdags på G! 


                                                    Barnvakt!=D 


Idag blev det en riktigt skön lodardag! Matilda kom hem till mig ett tag och vi låg och kollade runt lite på smycken och bloggar å grejjer, sen så gick vi hem till henne och lodade ännu mer och lagade mat ^^


Imorgon är det skola igen *suck*
Måste lämna in en skrivuppgift på hemkunsapen som jag igentligen skulle ha lämnat in i fredags med glömde bort helt. Trodde att jag hade pappret som jag behövde för att skriva uppsatsen hemma i min pärm men hade just alla andra förutom just det -.- Så måste troligt vis sitta och skriva den imorgon på lunchrasten, herre gud jag måste fan bli bättre på den här med inlämmningsuppgifterna på hemkunskapen.
Aja hoppas på det bästa och att jag kommer komma på något riktigt smart, ska skriva vad man tycker om s.m.a.r.t

Ska sova lite nu, natti natti everyone!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

va sööt =)

2007-10-16 @ 18:44:23
URL: http://nathew.blogg.se
Postat av: Anna

Hihi jaa, hon är supergullig!^^

2007-10-16 @ 19:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0