Sovdags!

Hej igen!

Sovdags nu men kännde att jag bara var tvungnen att dela med mig lite av några saker jag hittade när jag tittade runt lite på nätet! Tror det här börjar bli lite farligt, man kommer ju vara pank hela tiden nu när man har börjat kolla såhär ;D


Hittade världens sötaste Cardigan, bara 249kr som taget ju! Kikade in lite på emelies sida och hittade den här söta lilla saken, 119kr på laredute det är ju som taget det med! ^^
                        

Hittade även den här tröjan på topshop 
   +      +      +        = kärlek i första ögonkastet!^^ 
                                                              (ska köpa vita)


Så nu har ni fått se lite vad jag hittade, har redan skorna och leggings resten får vi se om det köps.

Måste verkligen sova nu så att jag orkar gå upp imorgon utan att ta död på mig själv!

Sov så gott! ba ba!

Kommentarer
Postat av: Linda

vart hittade du tröjan? :)

2007-10-20 @ 18:37:45
Postat av: Anna

på top shop:s hemsida =D www.topshop.se tror jag

2007-10-21 @ 02:38:10
URL: http://www.annnnnnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0