Tjohuuu!

Hejsan!

Musiken gick helt skit idag. Min röst är helt borta och jag snackar som att jag är mitt uppe i målbrotten. Bara när jag snackar så blir det falskt, går ju inte att sjunga då =(
Har druckit äckligt te med honung, bläää!!! hoppas att det hjälper, vill verkligen kunna sjunga ='(



Efter skolan så åkte jag in till stan med Erik, Erik, Natta och Fia och kollade lite på affärer och höll dom sällskap på BK. Efter det så hade jag kvartsamtal och det gick riktigt bra, är supernöjd med mina svenskaomdömmen!=D

Hittade bilden på tröjan från topshop för 350kr, well here it is :
 Behöver nämligen en munktröja nu till vintern. Vad tycker ni? Ska jag köpa den?

Nu är det nog sovdags så man är pigg och glad imorgon igen.

Sov så gott! ba ba!

Kommentarer
Postat av: Kristin

nja jag tycker du ska satsa på
en som är grå med rosa detaljer. hett i höst.
Om du gillar rosa vill säga (:

2007-10-22 @ 23:11:47
URL: http://kristinilini.blogg.se
Postat av: Anna

Okej, nja det kanske inte är min favoritfärg men att kolla skadar ju inte ;) vet du något ställe som säljer sånna?^^

2007-10-23 @ 19:20:48
Postat av: Linda

Den var skitsnygg!

2007-10-27 @ 12:59:30
Postat av: Anna

Ja jag tycker det är niiiice! ;D

2007-10-29 @ 12:00:33
Postat av: Anna

Ja jag tycker det är niiiice! ;D

2007-10-29 @ 12:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0