Tjötter.

Hello!
Är trött som vet inte jag efter en lång dag i skolan och lite spaning på stan med Lilla lisa.
Skulle kolla efter ett par stövlar från stockholm DG på Åhléns men dom fanns inte där. Nadja sa att dom fanns ute på skärholmen så får väll ta och palla mig dit istället. Hoppas dom finns kvar =)

En liten bild på dom, ser shaviga ut på bilden men är mycket finare in the real world!
 Vill ha den svarta skon av dom, Nadja har dom gråa så vill inte vara en härmapa ända ut i fingerspetsarna ^^

Hittade även dom här sötnosarna när jag kollade in på deras hemsida :
 Tittade på dom här idag men då fanns de bara i grått och dom såg jättemysiga ut. Ludd i och allt, perfekt på vintern! Vill ha dom i svart. Bara 450kr, är jag i himmelen eller?^^


Hittade dom här också^^  400kr, kan det bli bättre? svarar nog på de frågan själv: NEJ DET KAN DET INTE!!!!=D


Ska leta lite efter some information till det lilla so-projektet. Fick välja en av tre frågor och sen så skulle man skriva nån slags uppsats omden. Ganska svårt och tråkigt men deffenetivt bättre än prov.
Nu måste jag sätta fart så att jag hitter leta upp något innan jag måste sova. Måste plugga lite no också för vi ska tydligen ha det läxförhöret vi skulle ha haft förra veckan imorgon enligt Nathalie men Stefan har inte sagt något om det så är osäker =S Aja lika bra att läsa igenom lite ifall att det skulle vara sant det Natta säger så att man är någorlunda beredd om Stefan skulle komma in med nån jäkla pappersbunt =P

Skriver imorgon igen.
Naghti naghti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0