Trööött!

Hej allihopp!
Har precis skrivit klart mig väldigt långa hemkunskapsuppsats, är helt slut. Har suttit och skrivit den i sammanlagt kanske 2 h haha..hoppas Ann-kristine blir nöjd annars kommer jag dampa loss, har ju jobbat skiten ur mig^^

Idag in tha school så va vi och kolla på en teater, Tusen och en natt. Den va faktiskt bra, helt över mina förväntningar. Brukar inte vara så förtjust i teatrar efter dom gångerna min mammas faster har bjudit mig och mina kusiner på det 3 eller 4 jular i rad och den sista va förra året, höll på att dö där i teatersalongen när man typ skulle sitta och kolla på Ronja rövardotter -.-
Aja nu har det gått mer än ett år och jag har mognat till mig rejält.
Haha klämde ut mig en riktig smör kommentar idag när jag snackade med Per " tycker igentligen inte om teater men nu har det gått ett år sen sist så nu har man lärt sig att uppskatta det mer" haha han såg riktigt impad ut xD

När teatern var slut så åkte vi tillbaka till skolan och hade teknik och sjöld. Det känns så jäkla bra för jag har äntligen börjat förstå hur man ska rita ut döljda vinklar osv. weeeii! ^^ haha!

Ska bara redigera lite saker i uppsatsen, kanske skriver sen igen.

Ce ya later aligator! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0