I'm comming home again

Hej på er!
Nu är jag hemma igen. Min käre älskling övningskörde mig hem så det gick ovanligt fort.

Det var skitkul att träna småglinen, älskar ju barn plus att de då ska träna fotboll så jobbet är ju helt perfekt!
I slutet av träningen så började det spöregna och gick sen till södra station så när jag kom fram var jag helt jäkla plaskblöt...haha alla kollade på mig som att jag kom från en annan planet, har de aldrig sett en blöt människa?:P
Ska ta en tjejs träning på torsdag så kommer att tjäna 300kr den här veckan men får tyvär inte betalt förs än om 8 veckor =/ Men får iofs mer pengar då på samma gång;)

Iaf tog det lugnt hemma hos A, har bestämt nu att vi ska fira våran 5 månaders dag i helgen ist, äta ute och så ;)



Ska ha no prov på torsdag, självklart så har min anteckningsbok försvunnit och är nu spårlöst borta, jag som har varit så duktig och svarat på alla betygskriterier och så :( Aja håller tummarna på att jag hittar den..

Kommentarer
Postat av: Hej :)

Du menar väl 'ovanligt sakta', HAHAH :D

2008-04-16 @ 05:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0