<3

Jag saknar er, hoppas vi ses snart.





Hela dagen har varit lugn vakna upp hos Adde, snabb frukost och lite tv tittande och sen bar det av till Farsta centrum och kollade på bebis kläder till Addes brors nyfödda son. Hittade en massa söta saker och önskar bara att man kände fler små bebisar som man kunde skämma bort. Efter det blev det skoköp, 2 par skor till mig och ett par till älsklingen. Skulle egentligen inte köpas men när båda paren tillsammans kostade 200kr kunde jag inte hejda mig. Bilder kommer upp imorgon på dem.

Sista helgen nu innan  vi flyttar hem till stan igen. Så imorgon och ikväll blir det att packa ihop alla jäkla kläder som ligger inslängda i en stor hög i garderoben, ska passa på att rensa ut de kläder som jag inte vill ha samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0