I'm back

Hej på er!
Kanske inte har märkts av så mycket men jag lever trots allt.
Har ju inte skrivit på riktigt lång tid så det är ju nästan så att min kära blogg har blivit dammig och tangenterna börjat knarra.
Allt är iaf bra med mig förutom att jag fortfarande äter pencelin för streptokocker, mina trognaste vänner just nu...

Hur är det med er? det var ju som sagt ett tag sen...



Juste en liten fråga, vart har ni kommit in någon stans?

Själv så kom jag in på mitt förstahandsval Textilagymnasiet som ligger på Odenplan. Så nu jävlar blir det till att sy och skapa. Känner mig lite lost bara för jag känner inte en enda jävel på varken texliga gymnasiet ( som hitils består av en klass) eller någon på stockholms fria gymnasium. Hade varit en liten trygghet ändå att känna någon iaf. Aja jag har aldrig varit blyg och har inte tänkt mig att bli det nu heller så det ska nog gå bra.

Sista frågan, vad har ni gjort under sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0