Utmanad

Jag var ett smutsigt troll igår och kupen gick inge vidare.
 
  1. Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  2. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  3. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  4. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

 - Jag har spelat fotboll i 7 år
-  Jag skulle kunna leva på pepparkakor med grönmögelost.
-  När jag var liten hade jag mörkbrunt hår med lockar och bruna ögon, nu har jag rakt mörk blondt hår och gröna ögon.
-  Jag är förlovad
-  Jag sjunger som en galning i duschen så att mamma blir arg.
- Jag bjuder gärna på mig själv och bryr mig inte om jag gör bort mig.
- Jag är ungefär 179 cm från topp till tå.

Utmanade : Lisa, missgranby, Yoji, weareoutoftime, circus em, Malin.h, Juliasbullar


Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: aw, vad trevligt :'D påminn mig så kan jag göra den någon dag :* <3

2008-12-17 @ 13:00:10
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: sofichelle

haha, söt bild!

2008-12-20 @ 17:43:11
URL: http://www.sofichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0