New design

Haaaj! Hoppas att alla mår bra?
Med mig så är allt bra förutom att det känns som att jag kommer somna precis just nu framför datorn.
Har som sagt haft nationellt prov i svenska som även alla andra 9:or har haft. Skrev 15 sidor, känndes som att min hand skulle gå av, hoppas att det blev ett bra resultat också ;)

Juste, fick ett impulsivt ryck igår och bestämde mig plötsligt att jag skulle klippa lugg när jag, Anton och Fanny satt och fikade hemma hos mig. Så tog hjälp av Fanny, för jag kände att jag inte vågade göra själv den här gången.

Såhär blev det. Har resten av håret uppsatt i en knut, det är därför det inte syns;)
image206 Ser jätte sur ut av någon konstig anledning :P



Kännde att det var dags för en ny design, ingen stor skillnad med lite iaf. Vad tycker ni om den?

Ska fortsätta kolla på nån film som mamma har hyrt.

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0