Trysil.

Hej! Sitter i stugan och har precis ätit lunch. Hela förmiddagen har det varit otroligt dimmigt och snöat så man såg verkligen ingen ting, kände inte om man åkte upp eller ner..skit läskigt var det iaf :P

Hoppas det är bra med er alla? Själv så är jag helt slut efter turen igår då jag och två kompisar åkte fel och fick åka genom skogen och gå upp för hela fjället upp till liftarna igen med skidorna som jag fick gå och släpa på, hade tydligen hamnat på längdskidspåret så vi var väldigt långt ifrån liftarna. Det tog sammanlagt runt 3 timmar att komma tillbaks igen, fy fan har aldrig gjort något jobbigare i hela mitt liv. Hela vägen tillbaka var självklart branta uppförsbackar med djup snö. 

Får se om jag fortsätter att åka nu på eftermiddagen, vet nämligen inte om jag kommer orka att ta mig hem för då måste man gå skitlångt igen. Min kropp känns helt DÖD! 

Ha en bra dag!

image219

 ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

ooh jag vill också åka skidor! :(

2008-02-27 @ 15:49:18
URL: http://krabbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0