monday..

Tjuuues! Sitter hemma och lodar framför datan med en mun proppad med wasabinötter, haha möms!^^
Har precis gjort en del av teknikläxan men kan inte direkt säga att jag blev något smartare. Det mesta gick bara fel och alla streck är typ snea, usch give me a fucking brake!
Aja får ta mig och "sätta mig på tjuren ta den i hornen xD" igen lite senare och verkligen försöka, känner att jag inte har den orken just nu...



Skoldagen har varit riktigt chill...började göra en skjorta på syslöjden som jag tror kommer bli skitsnygg ( eller jag hoppas det iaf ;) Tro det blir svart sammet med lite krussidullisar.

Juste, fick nummret till en kille av min musiklärare som är sångpedagåg och som jag ska ta och ringa och sen boka in ett möte med han så att jag får se lite hur han är och så och tvärt om. Haha va pinsamt, vad ska man säga?!  Hej det är jag som är anna och jag vill sjunga....haha help me! xD
Aja håller tummarna på att han är snäll och rar. Det enda dåliga är att han tar 500 spänn i timmen, vilket är för mig ganska mycket, eller? Aja ska se lite, det kanske är värt det?

Ska plocka undan lite grejor nu och sen hjälpa lilla mami med maten...
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Faen va nääjs Anna, jag ska fråga morsan om det går, så går vi dit tillsammans! :D

2008-01-22 @ 17:43:45
URL: http://Krabbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0