Seeg lördag

Tjolahoppsan! Hoppas att alla har haft en hitils bra lördag?
Själv så har jag myst med min älskling och sen så åkte jag vidare och mötte Matilda och Linda.
Sitter och tjockar mig just nu med polly och ramlösa hemma hos Matilda ^^

Han även ta mig en Chai latte på väg hem från gullmars. Om det var nyttigt så skulle jag fan leva på det, sheat går nästan att dö för ;)
image168




Weeii köpte äntligen en skinjacka igår, gud vad jag har längtat och äntligen är den MIN:D
Lägger in en "dagens ouitfit" lite senare kanske...

Nu ska jag ta det ännu mera lungt, är skit trött...
Får se om jag bara är hemma och chillar gaalet ikväll eller om jag orkar dra mig ut. Kanske tar och sover över här hos Matida. Är riktigt sugen på att kolla på film och äta en massa onyttiga saker! aja får se hur det blir =)
 
Vad ska ni göra ikväll?
Ha en fortsatt bra lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0