Shreki!

Hallo! Kom hem från träningen för någon timma sen och har nu precis ätit tacos, smakade ljuvligt!^^
Min handled är fucked upp och det har den varit sen i måndags eller hur det nu var. Kan inte böja på handleden för då gör det så jävla ont så får gå runt med ett bandage för att stödja handen så att jag inte böjer den. Kommer dö fan! Händer aldrig att jag inte har ont någon stans, alltid något!

Iaf, hyrde film med lilla mami så först blir det lite plugg och sen så blir det Shrek 3, haha lite mysigt kul sådär på en torsdags kväll :P
image167

Såg ut som Shrek här om dan, detaljer kan jag inte säga, lite för privat ;P

Nu ska jag dra mig kos.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0