keep on working

God morgon folks!
Hur är det med er? 
Själv så är jag nästan helt kry förutom att en kär lite förkylning har kommit och hälsat på mig och då följde även herr huvudvärk med. Aja får hoppas att det går över hyffsat snabbt, bara jag inte får ont i halsen =/



Väntar på att A ska vakna och höra av sig. Annars så lutar det väll åt att jag springer iväg och tar mig en liten soltur i solariumet ;)
Ska träffa mami senare idag på stan och köpa lite "verkligen behöver saker" tex skor och sånt. Får se vad jag kommer hem med. ;)

Vad ska ni göra idag?



Juste! måste ju faktiskt tacka er för att ni har börjat kommentera, det gör ju det hela så mycket roligare och man blir mer peppad på att skriva. Fortsätt så!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0