Skornoja

Hejsan hoppsan! Är äntligen hemma igen så nu blir det väll lite mer bloggande ;)
Är allt bra med er?
Men mig så är det sådär halv bra, har ont i huvudet, sjukt trött, ont i ryggen och det bränner i ögonen. Haha det kan ju inte bli sämre :P

Har varit på stan idag och letat efter lite shysta skor och hittade en del godingar. Här har ni en del av dem, säg gärna vilken/vilka som är era favorit/favoriter :D

1.2.3.4.

Har kollat på sko nr 1 på nätet ett tag nu och testade den idag, kan bara säga att jag är helt kär, snygga och super sköna! :D



Hittade även dessa skönheter som nu mera står på min prio ett lista! ( skon till vänster )
Min fråga till er nu är, vilken typ av klack är finast..den som mer har en form av kilklack och lite mer speciell eller den "vanliga" modellen av pumps?
 
image258image259

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den till höger är snyggast

2008-03-26 @ 01:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0