Sorry sorry

Hejsan! Förlåt för att det inte har blivit några inlägg på ett litet tag men jag har verkligen inte varit på humör för att skriva. Hoppas det är bra med er alla själv så mår jag bra men är trött som vanligt. Ska uppsöka läkare för jag håller på att svimma varje gång jag ståller mig upp och har ont i huvudet och blöder en jävla massa näsblod, kanske har järnbrist?

Måste bara berätta om min nye vän "Rasmus" som egentligen heter Rebecca men idag så fick hon heta Rasmus när vår svenskalärare sa fel. Haha hur kan man till och med ändra kön på personen som man tilltalar fel namn? xD

Har ni gjort några pinsamma fel sägningar? :D
Själv så har jag råkat ut för en massa saker, hänt några gånger att jag har sagt "puss hej" när jag lägger på efter att jag har pratat med någon kompis förälder..haha man dööör ;) 
Har även gjort fel sägningar att jag tex kallar andra killar för min pojkväns namn. Här om dan kallade jag min kompis Moa för "älskling" haha undra vart det här kommer sluta xD


Fick sluta 1 h tidigare idag så jag och Matilda åkte in till stan och så fixade jag med älsklings presenter, lämnade tillbaks en sak och köppte några andra;) Hoppas att han blir glad för sakerna annars kommer jag typ döö för att det är så pinsamt, hatar att ge presenter till killar och speciellt till mina pojkvänner :$

Har ätit en underbar middag hos Matilda, tacos! Skulle lätt kunna leva på det resten av mitt liv! ; )
Ska snart gå hem, är så jäkla trött...vad är det med mig egentligen?: (
Är hur trött som helst även fast jag går och lägger mig mellan 21-21.30 för är det för fel?:(

image238

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0