B - Skräckfilm

God morgon god morgon!

Har legat och dragit mig i min stora mjuka säng ett bra tag nu vilket var riktigt härligt.
Gårdagen blev riktigt mysig. Älsklingen kom hit vid 9 och så kollade vi på någon film som gick på 6 an som faktiskt var ganska läskig, the goastship hette den eller något:) Vi låg och höll om varandra och höll varandra i handen så i slutändan så kändes det som en mysig film. Fixade lite gottis och det fick bli gurka med dip. Kunde inte äta det igår för just nu om jag äter något som är lite surt så drar det i sidorna på tungan ( där jag har som mest ont just nu ) så det står en skål i kylskåpet som är halvfull med dip, man kanske ska försöka sig på det igen lite senare?^^

Jag vette fan vad jag ska hitta på idag. Jag har inte gjort något skolarbete över huvud taget så känner att jag ligger nog efter GANSKA mycket i nu läget. Tyvär så är det ganska svårt ör mig att arbeta när jag har jätteont i huvudet. BAJS!

Nu blir det blåbärssoppa. Jag bjuder på det tråkiga inlägget, helt gratis!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0