hemma

Tjuhu!

Nu är jag hemma för att som vanligt snart sticka iväg igen. La in en annons på grannar.se för att hitta ett barnvaktsjobb nu när barnträningarna tar slut. Vill ha en fast inkomst så att man kan unna sig lite saker då och då. Har fått en del svar och även att folk har frågat mig så snart ska jag ringa en av dem och bestämma tid då vi ska ses, weeho!:D



Jag har bestämt mig nu, jag SKA ha de här skorna och mysa runt i nu i vinter. Jag vet bara inte riktigt vilken av dem jag ska ha, tror att den gråa är min favorit. Vilken är eran?



Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker bättre om original-uggs. Har svarta och mellanbruna.

2008-10-04 @ 00:56:26
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0