Jag är så jävla trött på det här

Jag förstår inte att en människa kan vara så självisk och känslokall som du. Bryr du ens om mig och hur jag mår över huvud taget för det du gjorde idag är något som visar raka motsatsen. Jag förstår inte hur du tänker. Du kan ju för fan inte boka in saker som jag verkligen ser fram emot att göra och sen avbokar du dem och säger att du inte kan för att du ska göra något annat. Du kan ju inte avboka något som du själv har kommit på att vi ska göra för att du i sista sekund har kommit på något annat du ska göra med några andra. Nu är min kväll förstörd, om du ändå hade sagt till i tid så att jag skulle kunna hitta på något annat jag med. Du har gjort såhär alldeless för många gånger och jag fattar inte hur du inte har kunnat sett att det sårar mig som fan. Om man gör ett fel så gör man inte om det om och om igen. Önskar att du ändrar dig och slutar se ur din själviska vinkel, det finns faktiskt andra runt om dig med men det verkar ju du skita i fullständigt. Du har verkligen sårat mig, hoppas du förstår det....





Förlåt för ett inlägg som egentligen inte har något med den här bloggen att göra med över huvud taget men jag var tvungen att skriva av mig.

Jag behöver peppande kommentarer för just nu suger allt. Kom igen jag vet att ni är bra på det.

Kommentarer
Postat av: Hanne

oj, gumman.. känner inte dig så vet inte vad jag ska säga men bra att du skriver av dig! Det hjälper..

2008-10-18 @ 21:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0