Magkramper

Hej på er!
 Det här verkar faktiskt inte vara min dag heller.

Jag har världensmagkramper som gör så att jag får svårt att andas men det är en av de vanliga biverkningarna man kan få av värktabletterna som jag äter just nu. Det är väll bara att dig it för jag kan ändå inte sluta äta värktabletterna. Surt är det iaf.

Idag blir nog bara en hemma mysa dag. Kusinen kommer förbi lite senare och ska hämta sin gitarr, mer än så är inte inplanerat. Ska mysa runt i min mysdress hela jävla dan och njuta utav det fullständigt. Kom på att jag kanske måste ta mig i nacken och göra lite matte också så att man inte ligger efter. Bajs!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Amanda

matte? vi har ju ingen läxa i matte!

jag ska också mysa i dag, göra lite engelska och skriva svenska novellen :)



<3 <3

2008-10-19 @ 11:26:17
URL: http://mandiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0