Höst

Sådär nu funkar mitt internet igen. Det är något glapp eller något för ena stunden fungerar det och andra inte. För att fira mamma ännu mer åkte pappa och köpte thai mat och tog med sig hem. I och med att jag kan äta ordentligt så ville jag inte sitta på någon fin restaurang men jag måste erkänna att det nästan är mysigare att sitta hemma men självklart är det kul att gå ut och äta ibland med.

De som känner mig vet att jag inte kan vara sur länge utan det går över på nån timme men jag är fortfarande besviken. Aja ska inte hänga upp mig på det där och låta det förstöra min kväll ännu mer.

Här har ni lite mysiga höstbilder som togs på väg till tunnelbanan när jag skulle möta Matilda tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0