knäck knäck!

Nu är jag hemma igen efter att ha varit hos kiropraktorn för första gången och sen mött upp Signe och fikat och kollat lite i affärer på söder.
Det var nästan pinsamt så mycket de knäckte i min rygg. Bara när han masserade mig så knäckte det till 2 gånger. Ska tillbaka dit på fredag sen så får vi ser hur det hela blir. Det känns lite bättre men det är ömt i och med att det har legat snett ett tag nu...



Sitter och knaprar i mig lite kardemumma skorpor och dricker ett glas cola som uppladdning inför träningen. Ska ev hem till älsklingen senare ikväll och sova där efter han har spelat match. Hoppas att de vinner annars så vet jag inte var jag ska göra;) Börjar inte förs än halv två imorgon och har utv samtal. Måste plugga till engelskaprovet också som är på onsdag, det kommer antagligen gå åt helvette...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0