I know you haven't made your mind up yet but I would never do you wrong


Lite av vad som hänt under den senaste tiden. Skivor mimmi - crazy frog och egen fantasi, studenten och en vecka på gotland. När somliga spenderat sin tid i solen har jag varit instängd i butiken och fått kika genom vårt skyltfönster för att kunna skåda lite sol. För att det ska kännas ännu mer surt att stå där och trampa så har det varit dåligt väder de dagarna jag har varit ledig i tre månader, varför vara brun när man kan vara blek och framhäva de blåa ringarna runt ögonen som för tillfället verkar vara något som kommer stanna för gott. En vecka på gotland, min enda ledighet blev en åttadagars-fylla som saknade gränser. Men jag ska inte klaga, man mådde ju gott.

Och förresten så är jag smått glad, han den där ö-vikarn verkar rätt så bra.

Kommentarer
Postat av: Semra

tack fina du!



vilka härliga bilder =D

2011-07-31 @ 21:31:18
URL: http://nojesmix.com/semra
Postat av: Meg

Gotland lät ju inte helfel, m-hm!

2011-08-03 @ 10:38:20
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0